3/12/2024
آخرین بروز رسانی قیمت ها 1402/12/29 سه شنبه
سبد خرید

 دانشجویانی که قصد دارند وارد رشته پزشکی شوند به مجموعه کتاب ‌های مناسبی نیاز دارند تا بتوانند تست ‌های خود را بسیار کارآمد تر انجام دهند، بهترین کتاب ‌های علوم پزشکی پایه را در این مطلب برای شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید نهایت استفاده را از آن‌ها ببرید.
از میان این کتاب ‌ها می ‌توان به کتاب اپیدمیولوژی، جنین‌ شناسی، بیوشیمی، انگل ‌شناسی، میکروب‌ شناسی، بافت‌ شناسی، آناتومی و ... اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید: با بهترین کتاب های علوم پایه پزشکی آشنا شوید

 


کتاب و درسنامه بیوشیمی 

 

کتاب و درسنامه بیوشیمی


از بهترین کتاب ‌هایی که می توان به‌ عنوان کتاب ‌های علوم پزشکی پایه از آن‌ ها یاد کرد،  کتاب های بیوشیمی می باشد. از ویژگی ‌های کتاب های بیوشیمی می ‌توان به داشتن متنی روان و ساده اشاره کرد که به بهترین شکل ممکن مفاهیم بیوشیمی را در اختیار مطالعه ‌کنندگان قرار خواهند داد.
لازم به ذکر است که بگوییم در این کتاب‌ها سوال‌ های مهم آزمون‌ های سال‌های اخیر به همراه پاسخ و تألیف آن ‌ها ارائه داده ‌اند و مطالبی چون انتقال‌ دهنده ها، یونیفرم ها و ... را مورد بررسی قرار خواهند داد.


کتاب و درس‌نامه بهداشت و اپیدمیولوژی

 

کتاب و درس‌نامه بهداشت و اپیدمیولوژی


از دیگر کتاب ‌های علوم پایه پزشکی می ‌توان کتاب درسنامه بهداشت و اپیدمیولوژی را معرفی کرد که بخش زیادی از سوالات آزمون ‌های مختلف علوم پایه را دارا می ‌باشد، این کتاب می ‌تواند به دانشجویان کمک ‌کند که در آزمون‌ های علوم پایه پزشکی نمرات بالایی را کسب کنند.
 


کتاب انگل ‌شناسی

 

کتاب انگل ‌شناسی


از کتاب ‌های دیگری که دانشجویان رشته پزشکی می ‌توانند آن را مطالعه کنندف بررسی درس انگل ‌شناسی می ‌باشد.
این کتاب تنها به مبحث انگل‌ شناسی نمی ‌پردازد بلکه مباحث قارچ  شناسی و حشره شناسی شناسی را هم برای علاقه ‌مندان ارائه داده‌ است، این کتاب از حجم بسیار کمی برخوردار می باشد و در مطالب این کتاب آزمون‌ های جامع علوم پایه پزشکی و دندان‌ پزشکی را قرار داده اند.
شما با دانلود کتاب ‌های علوم پایه پزشکی می‌توانید تست ‌های زیادی را مورد بررسی قرار دهید و نمره بهتری را در آزمون کسب نمایید.


کتاب آناتومی اسنل


یکی از مهم‌ ترین منابع رشته پزشکی کتاب آناتومی اسنل می ‌باشد که توسط لورنس تالیف شده و ترجمه فارسی آن‌هم در ۳ جلد وجود دارد، بنابراین افرادی که قصد دارند در مورد اندام‌ ها، قفسه‌ سینه، شکم، لگن، اندام تحتانی و ... اطلاعاتی را در اختیار داشته باشند، می‌ توانند این کتاب را برای خود مهیا نمایند.
 


کتاب جنین ‌شناسی 

 

کتاب جنین شناسی


 یکی دیگر از بهترین کتاب های علوم پزشکی پایه که تمامی دانشجویان رشته پزشکی و دندان ‌پزشکی و پیراپزشکی می ‌توانند آن را مطالعه کنند، کتاب جنین ‌شناسی می باشد که مخصوص شرکت در آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندان ‌پزشکی است.
در این کتاب سوالات چهارگزینه ‌ای را در اختیار مطالعه‌ کنندگان قرار خواهند داد تا بتوانند درک بهتری از مطالب داشته باشند.


کتاب میکروب ‌شناسی

 

کتاب میکروب ‌شناسی


دانشجویان رشته پزشکی به دنبال بهترنی کتاب های هستند که بتوانند نمره بهتری را در آزمون کسب کنند، از میان کتاب ‌های علوم پایه پزشکی می ‌توان کتاب میکروب‌ شناسی را نام برد که یکی از کتاب‌ های پرحجم به شمار می‌ رود که با خواندن آن می ‌توانید تمامی امتحانات علوم پایه پزشکی را به‌ خوبی پشت سر بگذارید.
در ای کتاب کتاب علاوه‌ بر بررسی مطالب میکروب ‌شناسی بررسی مباحث باکتری شناسی و ویروس شناسی را هم مورد بحث قرار مید هندريال در پایان هر مطلب علمی سوالاتی را در اختیار مطالعه کنندگان قرار خواهد داد و افرادی که قصد دارند آزمون مربوط به رشته پزشکی را پشت سر بگذارند می ‌تواند کتاب تست علوم پایه پزشکی میر را تهیه نمایند.


کتاب بافت ‌شناسی

 

کتاب بافت شناسی


کتاب‌ های زیادی وجود دارند که دانشجویان رشته پزشکی می ‌توانند مورد مطالعه قرار دهد که بافت ‌شناسی هم در دسته این کتاب‌ها واقع شده ‌است.
در واقع کتاب‌ های علوم پزشکی همگی از اهمیت زیادی برخوردار هستند و لازم به ذکر است که بگوییم این کتاب  اطلاعات جامعی را برای دانشجویان رشته پزشکی، دندان ‌پزشکی و دانشجویانی که قصد دارند این آزمون ‌ها را پشت سر بگذارند ارائه داده‌ است.


کتاب آناتومی

 

کتاب آناتومی


کتاب آناتومی به‌ عنوان مهم‌ترین کتاب ‌های علوم پزشکی معرفی می ‌شود که حجم زیادتری نسبت‌ به دیگر کتاب ‌ها دارا می باشند، درس آناتومی برای تمامی آزمون‌ های علوم پایه پزشکی و دندان ‌پزشکی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
در واقع در این کتاب به بررسی آناتومی سر و گردن، تنه و اندام‌ ها و ... می‌ پردازند، در این کتاب اشکال را به ‌طور واضح در اختیار مطالعه‌ کنندگان قرار خواهند داد.


کتاب فیزیولوژی

 

کتاب فیزیولوژی


یکی از بهترین کتاب‌ های علوم پزشکی پایه کتاب آناتومی می باشد که اطلاعات زیادی را در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد، به ‌طور کلی این کتاب به‌ عنوان یکی از مهم ‌ترین کتاب‌ های علوم پایه پزشکی و دندان ‌پزشکی به شمار می‌ رود که آزمون‌ های مناسبی را می‌ توان با مطالعه این کتاب پشت سر گذاشت.