3/12/2024
آخرین بروز رسانی قیمت ها 1402/12/29 سه شنبه
سبد خرید

 
کتاب ‌ها می‌ توانند تحول عظیمی در زندگی ایجاد کنند. در واقع کتاب ‌ها با توجه به نیاز و روحیات انسان‌ ها نوشته می‌ شوند و می ‌توان گفت هر یک از آن‌ ها از یک تجربه و یا آگاهی عمیقی به وجود آمده است. 
حال کتاب ‌های شخصیتی و روان ‌شناسی یکی از مهم‌ ترین دسته کتاب‌ های امروزی می ‌باشند که اخیراً می‌ توان مشاهده نمود اغلب افراد به ژانر کتاب‌ ها علاقه‌ بسیاری نشان می ‌دهند. 
  با خواندن کتاب ‌های خوب روان ‌شناسی و خود شناسی می ‌توان به درک عمیقی از خود پی برد تا انسان‌ ها بهتر خود را بشناسند. حال در ادامه با ما همراه باشید تا به شما معرفی کنیم بهترین کتاب ‌های روان‌ شناسی 2020 را از کدام سایت خریداری نمایید.  
برای خرید کتاب روان شناسی به چه سایتی مراجعه کنیم؟ 
امروزه می‌ توان سایت ‌ها و مجموعه ‌های بسیاری را در خصوص ارائه انواع کتاب ‌ها شاهد بود اما برای این‌ که بتوانید هم خرید راحتی داشته باشید و هم کتاب ‌های مورد علاقه خود را به‌ سادگی تهیه نمایید،  پیشنهاد می ‌کنیم که سری به وب ‌سایت ما بزنید و نام کتاب مد نظر خود را سرچ کنید. 
 زیرا با ارائه کردن ژانرهای مختلف و همچنین بیش ‌از هزاران کتاب، به‌ راحتی شما می ‌توانید کتاب روان‌ شناسی،  خود شناسی،  پزشکی و غیره را دانلود و خریداری کنید.  

 

بیشتر بخوانید: بررسی اختلالات روانی و روان شناسی در پزشکی

 


معرفی بهترین کتاب های رواشناسی 


همان‌ طور که ذکر شد،  کتاب ‌های بسیار زیادی در خصوص روانشناسی ارائه شده‌ اند. اما شما برای متوجه شدن از بهترین کتاب‌ های روان ‌شناسی 2020 باید به سلیقه و روحیات خود توجه بسیاری داشته باشید.  
زیرا کتاب ‌های روان‌ شناسی با روحیات و اخلاقیات شما در ارتباط مستقیم می ‌باشند و توجه کردن به این موضوعات باعث می ‌شود تا بتوانید یک کتاب عالی را خریداری کنید. حال در کل برخی از مهترین کتاب ‌های ارائه ‌شده روان‌ شناسی در سال گذشته، که جزو پرطرفدارترین‌ ها هم می‌ باشند،  شامل:  


تفکر سریع و آهسته 

 

تفکر سریع و آهسته


 از محبوب‌ ترین کتاب‌ های روان‌ شناسی از سال 2011 تاکنون، کتاب تفکر سریع و آهسته می‌ باشد. البته لازم به ذکر است که بیان کنیم این کتاب اخیراً مورد توجه افراد بیشتری قرار گرفته است. همان طور که می توان از نام  کتاب تفکر  سریع و آهسته متوجه شد، کتاب به این می پردازد که شما چگونه تفکر سریعی داشته باشید و در عین ‌حال عقلانی تصمیم بگیرید.
 این کتاب روان‌ شناسی می‌ تواند در زندگی روزمره شما بسیار مفید  واقع شود. اگر به‌ دنبال کتابی هستید که طرز تفکر صحیح در خصوص زندگی کردن را به شما بیاموزد، پیشنهاد می ‌کنیم که این کتاب را حتما خریداری و مطالعه نمایید.  
کتاب تفکر سریع و آهسته یکی از محبوب ‌ترین کتاب‌ ها و پرفروش ‌ترین کتاب ‌های روان ‌شناسی 2020 می ‌باشد که به‌ راحتی می ‌توانید او را تهیه نمایید.


نفوذ 

 

کتاب نفوذ


کتاب روان ‌شناسی مشهور دیگری نفوذ می ‌باشد. این کتاب به شما یاد می ‌دهد که چگونه از قدرت کلمات استفاده کنید و زندگی خود را دچار تغییر و تحول نمایید.  کلمه بله یکی از مؤثرترین کلمه ‌ها در گفتار است که می ‌تواند شما را به اوج تاریکی یا اوج روشنایی بکشاند.  
همچنین این کتاب به‌ طور کامل آموزش می ‌دهد که چگونه هم در کسب ‌و کار خود موفق شوید و هم با استفاده از کلمه معجزه‌ آسا بله زندگی بهتری داشته باشید. اگر به‌ دنبال کتابی هستید که بتواند به شما راه درستی را نشان دهند، پیشنهاد می ‌کنیم که حتما برای خرید بهترین کتاب های روان ‌شناسی 2020 مثل نفوذ اقدام نمایید و این کتاب را تهیه کنید تا زندگی شما دچار تغییر و تحول شود. 


یک نگاه 

 

کتاب یک نگاه


 کتاب بعدی پرطرفدار به نام یک نگاه است. شاید کمی عجیب به‌ نظر برسد اما شما با کمک کتاب یک نگاه می ‌توانید فکر نکنید ولی در عین‌ حال بیاندیشید. شاید این ‌موضوع کمی عجیب به‌ نظر برسد اما بله این کتاب به شما یاد می ‌دهد که چگونه بدون فکر کردن واقعاً فکر مفیدی داشته باشید.
 اگر به ‌دنبال کتابی هستید که از او راه و روش ‌ها را بیاموزید و یا همچنین بتواند به شما درس خوبی را در خصوص زندگی و نحوه فکر کردن درست،  صحیح و تاثیر گذار بدهد، فراموش نکنید که این کتاب بسیار عالی را تهیه و خریداری نمایید.
 کتاب یک نگاه در چند سال اخیر جزو دسته پرفروش ‌ترین ‌ها و پر مخاطب ‌ترین کتاب روان‌ شناسی شخصیت شناخته شده‌ است. 


شیرجه در خوشبختی

 

کتاب شیرجه در خوشبختی


کتاب بعدی به شما آموزش می‌ دهد که با دید متفاوتی به روان ‌شناسی و همچنین زندگی خود نگاه کنید، کتاب شیرجه در خوشبختی است. همچنین آن جزو کتاب ‌های محبوب و پرطرفدار یک ‌سال گذشته هم محسوب می ‌شود.
 این کتاب به شما آموزش می ‌دهد تا توانایی‌ های خود را باور داشته باشید و همچنین بتوانید آینده‌ پیش روی خود را ببینید یا پیش‌ بینی کنید.  همچنین شما با خواندن کتاب شیرجه در خوشبختی می‌ توانید تصمیمات بهتری بگیرید و یا اگر بخواهیم به زبان ساده ‌تر ذکر کنیم، به نوعی دید بازتری برای تصمیمات خود در آینده داشته باشید. 
همچنین کتاب شیرجه در خوشبختی به شما آموزش می ‌دهد که از پیش ‌بینی‌ ها نترسید و شرایط خود را بر وقف مراد طبق اتفاق‌ های پیش رو تنظیم نمایید. همان ‌طور که ذکر شد این کتاب روش متفاوتی از روان ‌شناسی را نشان می ‌دهد که توانسته جزو کتاب ‌های مشهور و همچنین موفق محسوب شود. 


چگونه دوستان و دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟   


کتاب بعدی با نام چگونه دوستان و دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم،. بهترین کتاب روان‌ شناسی تربیتی تا کنون می ‌باشد. این کتاب علاوه‌ بر این ‌که بر روی روان اثر می گذارد و به شما یاد می‌ دهد تا رفتار جدیدی با مخاطبان خود داشته باشید،  به نوعی هم کمک می ‌کند تا در برقراری ارتباط با دیگران راحت ‌تر عمل کنید. 
افراد درون ‌گرا و کسانی که در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند، با خواندن این کتاب می ‌توانند تحول عظیمی را در زندگی خود ایجاد کنند. 
توجه داشته باشید که کتاب چگونه دوستان و دیگران را در تحت تاثیر قرار دهیم به شما کاملاً آموزش می ‌دهد تا با داشتن رفتاری درست اطرافیان را به خود جلب کرده و روابط سالمی نیز داشته باشید. البته توجه داشته باشید که این کتاب به مسائل دیگری هم می‌ پردازد و در کل به شما کمک می ‌کند تا یک فرد اجتماعی شوید.